2011. december 23., péntek

márkás farmer miniszoknya, blúz ing, táska szett - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

PHILIP RUSSEL ing- M-es
MISS SELFRIDGE miniszoknya M-es 38-as
Barna nőcis táska-ajándék
A blúz egyszer volt rajtam,   a miniszoknyát Londonban vettem, de az új párom nem szereti rajtam,   a miniszoknya  túl szexi utcára szerinte.. SZERINTE : ( 
A harcot feladtam, a szoknyát eladOM.. : )
Rettentő olcsón, 1800 Ft-ról indul táskával , blúzzal együtt.
Az árából maxi szoknyát NEM veszek, majd valami kezeslábast .. Viccet félretéve, vedd, vidd, nekem nem kell.
A postai csomagba más is belefér, nézz körül a galériámban, ha szeretnéd, postázok egyben, így postaköltséget spórolsz.
Kérlek, kedves nyertes,   az aukció zárása után 3 napon belül jelezz e-mailben, 7 napon belül postázz. Köszönöm : )
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2011-12-18 16:29
. márkás farmer miniszoknya, blúz ing, táska szett - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése